čtvrtek 14. července 2011

Archeopark

Dneska jsem se v nehorázném vedru vydala smažit do archeoparku (Chytře v poledne). Protože jsou prázdniny, prohlídku tvořily z velké části děti. Oj. Prázdniny jsou už 14 dní, že? No některé chlapečky (To je zajímavé, v naší skupině bylo asi 10 chlapečků a jen jedna holčička) bych do třídy vážně nechtěla ;) A mám z toho vždycky divný pocit, když vidím, jak se chovají k vlastním rodičům nebo prarodičům. Co potom čekám, že budou dělat ve škole, kde je jen nějaká učitelka...Ale průvodce byl super. Podezřívám ho, že je bývalý učitel. Nebo to prostě umí s dětmi.

5 komentářů:

  1. Hele, o tom jsem nevěděla. Tam budu muset taky jednou vyrazit.

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaké fotky do http.//wiki.rvp.cz by nebyly? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, až v srpnu. Budu teď deset dní trávit v jiném archeoparku a ještě jedu na keltský festival, pak budu mít snad zásobu foteček i informací a dovedností ke sdílení. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, reaguju na komentář u mě na blogu. Jestli sleduješ časopis Rodina a škola, loni jsem tam o Tajemné krabici psala celý článek s různými možnostmi využití.
    Jsem ráda, že se ti nápad líbil, jen nevím, jestli ti něco z blogu ještě bude k užitku. Jsou to spíš takové bláznivé výkřiky dětské knihovnice ze života pracovního, studijního i všedního :)

    OdpovědětVymazat