čtvrtek 1. září 2011

První školní den

Chvíli jsem přemýšlela, jak inteligentně tento příspěvek nazvat, ale nic mě nenapadlo. Tak máme za sebou start do dalšího školního roku. Loni jsem nastupovala o tři dny později, takže jsem vyšla ze cviku. Naposledy jsem svou třídu vítala jako vyjevené šesťáky. To dneska, coby osmáci, byli pouze otrávení. Zaujala je pouze informace o možnosti odebírání svačinek o velké přestávce, pokud jde o jídlo chytnou se vždycky. Možná mi i ty přihlášky do jídelny donesou, ostatní papíry z nich budu vytahovat do října. Kromě svačinek se ještě ptali, kdy budeme zase spát ve škole (Letos bychom mohli dvakrát paní učitelko, když jsme byli loni tak hodní). Tak aspoň nějaká akce, která zdá se loni stála zato. Byla bych ráda, kdyby těch zážitků ze školy, na které nevzpomínají jako na nebetyčnou nudu a otravu, bylo co nejvíc.
Cítím na sobě ten rozdíl oproti červnu, kdy mě vynervovala každá prkotina. Dokážu je na chodbě pozorovat s pozoruhodným klidem a ani mi nevadilo, jak jsou uřvaní. Jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží (Asi tak do zítřka?) Stejně se ale těším, až se to trochu rozjede, nemám ty začátky ráda.

5 komentářů:

  1. Byla jsem na tom stejně. Měla jsem už naplánováno co a jak budu dělat, takže tyhle úvodní ... mě akorát zdržovaly.
    A děti se při nich taky nudí - a zlobí.
    Takže honem utáhnout šrouby a do rachoty!
    Těším se na další postřehy (alespoň si budu užívat takhle zprostředkovaně).

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě zítra ty čtyři třídnické se školním řádem a vypisováním ŽK :-( Budu se snažit ty postřehy neflákat, ať nehladovíš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No já jsem sice ve škole, ale také se těším na další postřehy, vždycky si ráda počtu, jak to dělají jinde :)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, školství je takové vděčné téma. Česká učitelka...nevíte, neexistuje nějaký blog policajta?

    OdpovědětVymazat