neděle 3. července 2011

Začaly prázdniny - konečně je dost času na práci?

Co dělá šílená učitelka o prázdninách? V mém případě to vypadá vždycky tak, že se hned 30.6. vrhnu na třídění všeho možného materiálu, který se mi za uplynulý rok nashromáždil, uklízím a objevuji dávno zapomenuté. Zároveň vymýšlím, co všechno budu příští rok dělat jinak a lépe a do čeho se od září konečně pustím. Tentokrát bylo třídění spíše elektronické, neboť se učka Dayka rozhodla trochu se digitalizovat. Ehm, pokrok dorazil i na jižní Moravu. Výsledkem je prozatím můj odkazník na RVP.cz. Je to o dost praktičtější než binec, který má člověk někde v oblíbených a v záložkách, navíc se to může hodit ještě někomu dalšímu. Kromě toho sedím u počítače, pročítám si všechny možné články a příručky, na které během roku nebyl čas, objevuji nové aplikace a stránky (nevyčerpatelný zdroj inspirace se nachází například u PEPOUŠe) a psychicky se připravuji na to, že se pustím do úprav ŠVP.

No a protože jsou prázdniny, má učka i čas na blogování. Uvidíme, jestli si ho najde i po prázdninách.

7 komentářů:

  1. já už jsme ve stavu, že opravdu potřebuju na chvilku (ona teda nebude moc dlouhá) vypnout .. pak to ale zase vidím na plný plyn

    OdpovědětVymazat
  2. Vypnutí má v plánu v druhé půlce měsíce :-) Snad se pak zase rychle zapnu!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo se po konci roku vrhá na třídění svého materiálu nashromážděného za celý rok. Mam spoustu krabic a šanonů, které jsem si přinesla domů a třídím a třídím. A odkazník je moc pěkný!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, v tuhle noční dobu online, vidím, že těch abnormalit sdílíme více :-) To jsem ráda, že nejsem jediná ztracená v papírech. Nacházím takové poklady!
    A díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem to vždycky stejně nastavené - na začátku prázdnin jsem ještě rozjetá, tak makám jak drak. Teprve někdy koncem července mi začínalo docházet, že vlastně nemusím... a v srpnu jsem teprve odpočívala. Pak se mi do práce už nechtělo.

    Doufám, že i u Tebe nastane ta pravá chvilka odpočinku.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ráda, že tu máme dalšího podobně šíleného Pepouše. A k tomu češtináře!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já jsem vypnula :) a práci si nechávám na srpen.

    OdpovědětVymazat